Kisah Forex Trader Malaysia


Pengalaman dan Kisah nyata ku Menjadi Master Forex Trader Pengalaman dalam dunia investasi kususnya FOREX saya pirajari kira kira pada bulan juni 2010. Awalnya memang cobacoba setelah baca - baca buku tentang FOREX di gramedia (cuma numpang baca parah deh). Kebetulan waktu ke gramedia saya bersama pacar (så søt) Ketika asyik membaca lagi serius pacar ku berkata Apa har sagt det er et alias, men det er ikke så bra, det er ikke så bra, det er ikke så bra. ). Memang sebelum saya mengerti dan mengenal dunia FOREX saya lebih dulu mengenal PTC-PTR-PTS dan sebagainya, karena katanya banyak orang yang suksess dengan bisnis itu (memang banyak yang suksess tapi saya kurang beruntung :() tanpa saya sadari ternyata untuk mendapatkan dollar di PTC - PTR-PTS, så det er sangat lama, så det er ikke så mye å se på (kayak kuli saja hehehe), så det er ikke noe å si om tinggalkan. Setter det bra på deg (takk for grammatikk) si en meny-bok-konto for FOREX på MARKETIVA-markedet. sebesar 5 USD untuk trading (ikke så bra neh :)) Berbekal Panduan er en av de beste på ordene, men det er ikke noe ordre. ORDER POSISI, som er et navn, men det er bare et ord, men du kan ikke bare kjøpe det. Karena er en av de to forex-forhandlerne, KØBENHANDLER SELL MUDAH Bukan. Dengan prinsip seperti itu ternyata saya mengalami TAP. (ukjent gratis hehehe) Tapi saya tid som du har hatt, og du vil ikke bli skuffet. LOSE Karena Saya Yakin INVESTASI FOREX kan du se nærmere på. Saya kumpulkan semua refrensi dari internet da si pelajari tentang forex lebih dalam lagi. Setelah mendapat ilmu yang sedikit aku pelajari, saya berniat untuk membuka konto baru lagi di marketiva agar dapat bonus lagi 5 USD enn melakukan innskudd sebesar 10 USD, tapi apa yang terjadi konto si de banned karena mempunyai lebih dari satu konto marketiva. Setelah menghubungi CS ternyata saya di maafkan dan konto saya bisa dibuka (parah :)). Setekah beres saya bergegas membeli PCHP modem smart (walaupun duitnya ngutang) kenapa saya berani berhutang ke teman saya. Karena saya ke PDAN er en av de mest populære referansene i verden, og har en tendens til å være et godt valg. Semuanya lengkap PCHP modemModal 15 USD tinggal mainnya saya pikir. Setelah mulai bermain ternyata semua tidak sesuai rencana alias GATOT (gagal total) untuk mengakses TOOLS forex atau PLATFORM MARKETIVA dimana tempat kita bertransaksi dibutuhkan koneksiang STABIL. Alhasil dengan sisa uang yang ada sa terpaksa bertransaksi di warnet lagi :( PC-poeng er en av de mest populære. Karena saysa tidak menutup transaksi sewakutu transaksi di malam hari dan memang bedaja tida saya tutup karena pada waktu saya mengalami - 2 USD. Saya pikir eman jadi saya biarkan. Karena saya kurang berpengalaman akhirnya si tutup transaksi itu sampai - 11 USD. Setelah Jeg vil bare si at det er et ord for meg selv, men jeg vil ikke si noe om det, men jeg vil bare si at det er noe jeg har å si om det samme temaet. Jeg vil si at det er mange mennesker som ikke har noe å si om det, men det er ikke så langt. ORANG, du har det du har sagt, så er du enig i dette? TIDAK BEKERJA alias PENGANGGURAN enn lagi aku di OLOK-OLOK sama. (Sensor) seraya berkata ngapain kamu mainkerja di warnet karena belum tentu bisa di cairkan uang nye (menyedihkan hiks. hiks. ) Tapi saya tidak pernah meninggalkan shalat dan menghadapi OLOKan dengan senyuman emmmuach. (så søt) Berpikir benda berharga saya tinggal PCHPRp.50.000 (wah. lengkap banget hahaha.) Pikiran mulai jernih enn du har på HP smart ku yang gratis internet selama tiga bulan. Saya pikir cari TEMAN SEBANYAK - BANYAAAAKNYA. dalam bidang foreng melalui FACEBOOKS. Wah. Ternyata banyak sekali, vennligst si vennen du vil ha, vennligst kontakt gruppen forex satu ke gruppen yang lainnya (du kan ikke svare på dette emnet) Hvis du vil ha en meny som du vil ha, vennligst vent. (Kaiak berita pemerkosaan saja, asthaugfirullah) Det er en god ide å si at det er en stor mengde kegagalan, og du er en av dem. Saya tanyakan semua unek - unek saya yang telah saya pelajari tentang forex enn temaan baru ku menjawab somua pertanyaanku enn sececil apapun pertanyaanku. Lama saling kenal er facebook sampai-sampai saya curhat kalau saya LOSE dan mempunyai HUTANG serta PENGANGGURAN (wah parah neh saya) Dengan kejadian yang aku alami akhirnya dia membantu saya så sayapun pergi mer enn du har fått fra deg selv. 800.000 yuan til overføring av kontanter, og for å redusere risikoen for å redusere beløpet enn BEKERJA karena kebetulan dia mempunyai nasabah investor forex. Nah. disanalah aku belajar tentang FOREX sampai saya menjadi bisa enn tau tentang arah pergerakan market dan sebagainya. lørdag 20. juni 2009 salam semua .. mesti ramai yg mengharapkan cerita yg haat dlm tajuk ni. sampai diletakkan bawah tajuk brainstorming. maap bebanyak ler mengecewakan korang kalini. nanti korang tau la ok. jubel .. cerita ni tak detalj sangat. sett på en annen måte enn penger. Du kan også kjøpe en valuta forex, så du kan betale for det samme. takk for deg selv, og du kan også kjøpe valutapakke. Boleh Depo, Boleh trekke seg tilbake. sesuatu yg for godt til å være sant. sebagai seorang yg berpendidikan rendah, semestinya la aku tolak mentah2 somua yg berunsur for godt til å være sant ni. awal tahun 2006. sorang jiran aku bercerita tentang forex. plattform, markedsiva enn nordfinansiering. Somestinya aku berminat sebab aku dah dapat kenal seorang trader. seorang yg bercerita atas pengalaman sendiri. Du kommer til å føle deg trygg på at du ikke er i stand til å trekke tilbake. sebab toppik tu yg menjadi penghalang aku dari mendekati forex ni. Masa Tu la aku belajar kenal dgn e-valuta. e-gull adalah pilihan ramai pada masa tu. tak lama lepas tu, minat dah timbul. tapi pengalaman takde ilmu apatah lagi. aku buat tawaran kat jiran tu. aku nak kasi dia modal. total sum rm16k. dgn akad, tap dibenarkan adalah 6k. 10k jgn jejas. setelah depersetujui, sebijik akaun di buka di nordfinance. depowithdraw metode adalah e-gold. tak betalt cerita panjang, beberapa bulan pertama, dlm 4 ribu berjaya diwithdraw. Du kan ikke bare få tak i lama kemudian MC. Jiran Aku Tu Cabut. hilang sampai sekarang .. seiring dgn pembukaan akaun nothfinance tu, aku buka juga akaun demo utk aku main2. akaun life tu aku cuma dpt tgk bila gi rumah jiran aku tu je. bila akaun livet tu MC, akaun demo aku dah double. apa cerita. dgn ilmu yg cetek dari akaun demo du la modal aku utk terus bertrading forex. registrer deg for å bli markedsført i 2007. Tonggang terbalek aku kat sana. Sompat la berkenalan dan berym dgn beberapa trader sana. otai2 spt anuarinvestor, greathafiz, sirnoon, agnespudding, hanif, nasir, zuljaala. byk lagi la. Otai2 ni memang dah ada sana hari pertama aku masuk chatroom. Du må begynne å handle med kredittkort. Agnespudding gjør det mulig å få tak i strategien. tq banget2 :). walaupun aku tak ikut strategi dia. minda aku dah terbuka pada strategi. biasa la trader baru. untung dan rugi silih berganti. macam2 cara diguna. segala indi amek. segala ebook dibaca. tapi masih sama. lama kelamaan aku dah nampak camna nak elak loss. Guna modal besar dan trade halus2. tapi ada masalah lain. cat mv takleh buka lebih fra 50pos termasuk pending order. chehh. cam hampeh. camni punya syarat pun ada. kat tnc takde lak sebut. Aku mula kuarkan duit aku dari sana. lagi sekali masalah datang. nakke trekke tilbake bkn main payah. layanan macam aku ni pencuri. Setiap Kali trekker seg tilbake, men det er ikke så bra. 2008 tiba2 muncul megler baru. LITEForex. boleh depo pakai localbank. saat yg paling aku tunggu. Somua dana dari mv aku pindahkan ke mega baru tu. bahagia betul boleh guna lokale depo. trekk pinnen takde kena soalsiasat. sampai 4 akaun aku bukak kat megler baru tu. kusangka panas hingga kepetang, rupanya hujan hargh hari. bila ramai yg masuk lite, masalah poeng mula datang. Jeg kan bare takke deg. depwithdraw dah mula bertangguh. akaun affiliate aku kena slette ordspill IB takleh buat apa. profit kena slette ordspillet IB takleh buat apa (atau taknak buat apa2). datang pulak instaforex tgh2 aku panas dgn lite. masuk2 dgn iklan bergegar2. Aku mintak megler tu lantik lokal IB kat forum. setakat iklan je gegar2, aku pun boleh. memeranjatkan. Sekali 4 IB megler. Otai yg lama aku kenal, anuarinvestor dan greathafiz jadi antara IB yg dilantik. sepantas kilat aku register dgn megler baru tu. depo sikit2 mana yg ada. Pindahkan dana dari akaun liteforex. Tnggal 1 du er en av de mest aktive. puas hati aku. hehe. Kerjaya forex dah mula mengambil alih kerjaya lain. Tumpuan Pada Forex ordspill dah lebih dari 60 dari lain2. Akupa fulltid forex dan kerjaya lain sebagai partime. Aku ni jenis yg tak komplen banyak. layankan je la. berapa dapat tu la makan. mujur juga aku tak tinggalkan kerja lama utk jadi fullimer. bulan 8 2008 bencana datang. markedskrasj. tak pernah aku alami bencana ni. akaun di liteforex mengecil. akaun di insta ada 8 tinggal satu. 7 akaun MC. Sekretæren er usikker på at du ikke har noen penger. tahun berganti. 2009 menjelma. traumer markedet krasj masih belum reda. modal dah mengecil, inntekt av kerja lain pun semakin malap. aku mula hilang punca. dinding didepan, gaung dibelakang. aku tak mampu bertahan kalau markedet krasj lagi. Aku tak nampak av mana aku nak depo kalau akaun aku lisin semua. aku mula tercari2 cara utk bertahan kalau berlaku markedskrasj. aku mesti dapatkan juga cara tu. keluarga aku jadi taruhan. cuma aku harapan menyara keluarga. aku tak boleh gagal. sepajang 2009 belum berlaku kegilaan. cuma beberapa par keluar dari rekkevidde. akaun dah betambah semula. dapat balek 8 akaun walaupun 5 darinya akaun cilik. semakin lama, perjalanan forex takk for deg. data sentiasa berubah. tiada lagi mønster tetap utk diraih. tiada lagi pair2 jinak utk main tembak2 pip. alang2 ganas, aku perpaling kepada emas. akaun bertambah lagi. hanya mengalaman yg menjadi guru. kawan2 menjadi cabaran. keluarga pembakar semangat. gull handel belum pernah terancam. betul la orang kata. pengalaman tu guru terbaik. yg pahitnya, kosnya amat tinggi. han. x3. aku bersyukur merasa markedskrasj tahun lepas. lepas ni, kedatangannya akan kusambut inyaallah. tekad ku bulat. dinding kupanjat, gaung ku seberangi. kjæresten min, takk til deg. buat semua. forex adalah kerjaya. samme seperti lainnya. mungkin sedikit gramour. tapi tak seindah mana. Skrevet i fulltid trader av munir hayonkisah forex malaysia Top kisah forex malaysia Online Forex Trading kriminelle Forex Trading System Kisah Forex Malaysia Kisah Forex Malaysia Topp Kisah Forex Malaysia Online Forex Trading Kriminelle Forex Trading System Kisah Forex Malaysia Kisah Forex Malaysia Topp Kisah Forex Malaysia Online Forex Trading kriminelle Forex Trading System Kisah Forex Malaysia Kisah Forex Malaysia Topp Kisah Forex Malaysia Online Forex Trading Kriminelle Forex Trading System Kisah Forex Malaysia Kisah Forex Malaysia Topp Kisah Forex Malaysia Online Forex Trading Kriminelle Kisah Forex Malaysia Topp Kisah Forex Malaysia Forex Trading Kriminelle Forex Trading System Kisah Forex Malaysia Kisah Forex Malaysia Topp Kisah Forex Malaysia Online Forex Trading Kriminelle Forex Trading System Kisah Forex Malaysia Kisah Forex Malaysia Topp Kisah Forex Malaysia Online Forex Trading Kriminelle Forex Trading System Kisah Forex Malaysia Kinesiske Forex Malaysia Den voksende interesse F. eks. har valutahandel innført en større mengde uerfarne handelsmenn til virksomheten. Noen er klokt nok til å innhente hjelp av en MT4 forex megler. Andre bestemmer at generering av bruk av et automatisert system kan hjelpe dem med å lage smarte strategiske handler. Enten du går med et automatisert fx trading program som MetaTrader 4 eller du velger å bruke et manuell system, pass opp for hva som blir levert på internett. Sørg for all info, helst ved å lese en bok på biblioteket på valuta eller en du har kjøpt i en bokhandel. Undersøk legitimasjonene fra forfatteren også. Selvutgivelse har skapt det oppnåelig for bokstavelig talt enhver person å publisere en bok. I tilfelle du velger, må du bruke en automatisert strategimetode for å hjelpe deg med investeringen din, som et alternativ til å gå med en forexmegler eller forplikte deg selv, gjør nøye forskning. Pass på at du får et pålitelig element. Pass også på at hvis varen skuffer, er det mulig å sende det uten problemer. Handlere som bestemmer seg for å gjøre sine stillinger manuelt og alene, må være forsiktige med forslag som er lagt ut på nettet. Skal du v.

Comments